Dietas

Kādu diētu izvēlēties, plusi un mīnusi. Stāstām tikai par to, ko paši esam izmēģinājuši

Dukāna diēta – viena no populārākajām diētām. Tās galvenā koncepcija – ēdam vairāk olbaltumvielu, mazāk ogļhidrātu un tauku. Šī diēta piesaista ar to, ka tai ir – 4 posmi, un katrs no tiem atļauto ēdienu sarakstā pievieno aizvien vairāk produktu. Pie kam atļautos produktus drīkst ēst tik daudz, cik gribās. Par Dukāna diētu jūs varat sīkāk izlasīt manā iepriekšējā rakstā. Tajā ir arī atsauces uz grāmatu, “ābiedrību” Latvijā un receptēm.

Diētu ir izgudrojis doktors Pjērs Dukans pirms 15 gadiem un kopš tiem laikiem tā tiek veiksmīgi pielietota. Dukana diētas īpatnība ir tā, ka pastāvīgi uzturā var lietot aptuveni 100 produktu – gan tradicionāli diētiskos, gan arī atklāti sakot, neparastos (tiesa, daļa šo produktu mums nemaz nav pieejama). Visiem produktiem ir zems tauku saturs un liels olbaltumvielu daudzums (tas vienkārši ir lieliski, ja jūs vēl paralēli diētai nodarbojaties ar sportu). Nav jānopūlas ar kaloriju skaitīšanu. Var pavisam mierīgi apēst tik, cik gribās. Un pats galvenais – pie zināmas izveicības iespējams gatavot praktiski visus savus iemīļotākos ēdienus!